Pro horizontální dopravu vytěžené horniny, rudy nebo dalšího materiálu byla v dole používána kolejová doprava. Trať tvořily dubové pražce (železné jen v místech, kde netekla agresívní důlní voda) s kolejnicemi s tehdy běžným rozchodem 600 mm.
K dopravě důlních vozů se používaly dieselové (BND30) a elektrické akumulátorové lokomotivy. Součástí tratí byly výhybny a místa pro údržbu strojů, tzv. lokoremízy. Zde se stroje opravovaly, mazaly, doplňovalo se palivo (nafta), a v případě akumulátorových lokomotiv se zde dobíjely články a dolévala destilovaná voda.
Důlní vozy pro dopravu rubaniny byly uzavřené („hunty“), pro dopravu dlouhých materiálů, jako třeba výdřeva, potrubí a větrací potrubí („lutny“) to byly vozy klánicové („klaničáky“), pro dopravu jiných těžkých věcí (čerpadla, ventilátory, součásti strojů) plošinové vozy, a pro dopravu mužstva na vzdálené dílo tzv. rikši též torpéda (vůz DM12) .